AKTUALNOŚCI

KRISPOL sponsorem 1. Ligi Mężczyzn

Zaplecze PlusLigi zyskało sponsora tytularnego rozgrywek. W sezonie 2019/20 będzie nim firma KRISPOL, która ponownie pojawi się w nazwie 1. Ligi Mężczyzn. Informacje podano podczas przedsezonowego spotkania Prezesów wszystkich pierwszoligowców w siedzibie PLS w Warszawie.

Warto pamiętać, że w minionym sezonie pomimo pojawienia się transmisji z meczów ligowych telewizji Polsat Sport, nie udało się pozyskać tytularnego sponsora. KRISPOL angażował się za to w rozgrywki zaplecza PlusLigi od 14 lat, regularnie sponsorując pierwszoligowca z Wrześni. Dobrze zatem, że sponsor zna realia funkcjonujące w przestrzeni rozgrywek.

– Gorąco wierzymy, że przy wsparciu naszego nowego partnera – marki KRISPOL uda nam się poczynić kolejny krok w podnoszeniu jakości i atrakcyjności KRISPOL 1. Ligi Mężczyzn. Przy udziale takich przyjaciół polskiej siatkówki, jak firma KRISPOL, możemy oczekiwać dalszego rozwoju naszej siatkówki ligowej, a co za tym idzie przyszłych sukcesów naszych reprezentacji – mówił Prezes PLS Paweł Zagumny.

Poza informacją dotyczącą sponsora tytularnego rozgrywek, w warszawskiej siedzibie PLS odbyło się spotkanie Prezesów klubów. Gwardia zebrała wiele pochwał dotyczących swoich działań, zwłaszcza w sferze marketingowej. Wizerunek klubu z Wrocławia jest godny naśladowania.

– Dyskutowaliśmy nad wieloma kwestiami. Przedstawiono manual, istotny pod względem marketingowym, który będzie funkcjonował w nadchodzącym sezonie. Przedstawiono też sponsora tytularnego ligi, co na pewno jest krokiem w dobrą stronę. Wiadomo, było też sporo kuluarowych rozmów już między klubami. Widać, że w PLS chcą rozwijać dalej 1. Ligę Mężczyzn. Miłe też było usłyszeć sporo dobrego na temat działań Gwardii. To motywuje do działania i robienia kolejnych kroków naprzód – mówi prezes GWR Łukasz Tobys.

Marketingowe działania Gwardii Wrocław są pokazywane jako dobry przykład

podziel się wpisem

zobacz również

Zapisz się do newslettera!